سلام میگم که علائم تشکیل شدن قلب جنین چیه ؟

۴ پاسخ

هیج علامتی نداره.
من همه علائم بارداری رو داشتم. فقط تهوع و عق زدن نداشتم.
۱۱ هفته و سه روز گورتاژ کردم

تپش قلب و نبض زدن زیر دل

علاعمی نداره ۸ هفتگی سونو میدی

علائمی نداره عزیزم!

سوال های مرتبط

مامان لنا🩷 مامان لنا🩷 هفته سی‌ام بارداری
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی
مامان جان من مامان جان من هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مامان فسقلی😍 مامان مامان فسقلی😍 هفته نوزدهم بارداری
مامان دونه انار🫀 مامان دونه انار🫀 هفته نهم بارداری