منو دکترم سه روز پیش فرستاد سونو واژینال چون بتام بالا بود رفتم گفتن قلبش تشکیل شده و ۶هفته و یک روزمه در حالی که فک میکردم ۵هفته و دو روزمه
من که کلن سونو تشکیل قلب نوشتن برام نرفتم منتظرم برم انتی دنبال علاعم هم نیستم اگه مشکلی باشه لک میبینی
علائم نداره
الکی به خودت استرس نده بیخیال باش
من ۶ هفته رفتم سنو گفت ساک و جنین هست ۸ هفته بیا برای قلب بعد من یادم رفت ۹ هفته رفتم🤦🏻♀️😅 بسکه بیخیال بودم یادم میرفت باردارم
ریلکس باش اصلا به چیزای بد فکر نکن زندگیتو بکن الکی فکرتو خراب نکن چون برای خودت سخت میگذره
با سونو قابل تشخیصه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.