۸ پاسخ

بستگی به مدل داره بعضی از صندلی ماشین ها بدو تولد هستند بعضیها نه من دخترم از بدو تولد گذاشتم

من از دوماهگی

کریر فقط تا چهارماهگی بدردش خورد بعدش دلش میخواست بشنیه صندلی ماشین خریدم

ازپنج ماهگی من گذاشتم چون کریر دوست نداشت گریه میکرددخترم همیشه هم باماشین میریم من ودخترم همسرم سرکار الان عادت کرده دوست هم داره خیابون هانگاه میکنه

از ۴ماهگی من گذاشتمش

من تازه میخوام وصل کنم قبلا حس میکردم اذیت میشه

از ۶ ماهگی به بعد صندلی ماشین میخوان

از بدو تولد صندلی ماشین استفاده میشه البته مدلای خوب و گرونش

سوال های مرتبط