۵ پاسخ

اگ بالا میاره رفلاکس اشکار
اگ نه ایتجوری میکنه بچه معدش ترش کرده

اسم کوچولوت چیه خیلی کنجکاو شدم

طبیعی هست عزیزم

تو این میاد جای نگرانی نیست طبیعیه

رفلاکس داره حتما

سوال های مرتبط

مامان پسرم 🦋دخترم💝 مامان پسرم 🦋دخترم💝 ۴ ماهگی
مامان ماهور ♥💗 مامان ماهور ♥💗 ۱۰ ماهگی
مامان ریحانه کوچولو مامان ریحانه کوچولو هفته هجدهم بارداری