فرزند پروری خانم های شاغل کیا میرن فردا سرکار

۵ پاسخ

خانمای شاغل دست راستتونو بکشین رو سرم منم شاغل شم

ما دور کاریم چون دولتی هستیم

من که کارم وابسته به اینترنته دو ماه از همه چی افتادیم پوسیدم تو خونه اووووف

من من من
اونم با دو تا بچه
ولی چاره چیه

من
ماها شرکت خصوصی هستیم کارفرما تحت هر شرایطی میکشونه سر کار

سوال های مرتبط