۱۵ پاسخ

بازم با ما کار ندارن،اگه میخواستن الانم میتونستن مارو بزنن ب جای اینکه نقطه زنی کنن،بیانن برا اورانیوم میان الکی نگران نکن خودتو

جنگ تن به تن میشه ولی اصلا نیروی زمینی نمیاد چون مرز زمینی که نداریم با امریکا و اسراییل کشور های دیگه هم اجازه نمیدن چون تو کشور خودشون هرج و مرج میشه و اینکه خیلی هزینه بر و‌پر تلفات هست

جنگ روانی عزیزم هرخبری که موثق نیست اصلابهش فکر نکن بسپار بخدا وقتی بخدا ایمان داشته باشی قلب اروم میشه شیشه رو درکنار سنگ نگه میداره امیداورم نور خودشو به سرزمین ما بتابونه دیگه این مرحله اخر باشه بعد یمدت دوباره مرحله سخت تر نیاد

خیلییی پر هزینه هست هیچ کشوری عقلشو از دست نداده ک این همه هزینه کنه و زمینی وارد ایران بشه ...

منم خوندم خبرو

تصویر

نگران نباش ب اون جا نمیکشه عزیزم

خواستن توی لبنان و عراق زمینی وارد بشن ، چنان بلایی سرشون اومد که از کرده پشیمون شدن،منتها سانسور خبری دارن ، مثلا شما خبر دارین سوخت رسانشون سقوط کرده و هر ۶ خدمه رفتن به درک؟ خبر دارین اون یکی سوخت رسانشون به شدت آسیب دیده؟

تصویر

هیچی اگه زمینی بیان که هرچی نفت و گاز و منابع و اورانیوم داریم جمع میکنن بعنوان غنیمت جنگی میبرن کشور خودشون و یکی هم که دست نشانده خودشون باشه میزازن بعضیا هم آنقدر احمقن فکر میکنن ترامپ عاشق چشم و ابروشون هست

دارن باروان بازی میکنن متاسفانه..خدا یا کشورمون نیفته دست اینا

برای او را نی وم میان برمیدارن میرن
اینها تو زمینی خیلی قوی تر از همه ان

فعلا با نیروی هواییشون ر ی د ی م خواهر

برای تصرف جزایر میخوان بیان که کور خوندن البته یه جاخوندم تکذیب شد

بدبخت میشیم ب راحتی میتونن بینمون نفوذ کنن من خیلی از جنگ زمینی میترسم

بدبخت میشیم دیگه تا بخواد تموم بشه

گفتن برای خارج کردن اورانیوم میخوان بیان

سوال های مرتبط

مامان دیانا مامان دیانا ۳ سالگی
مامان گلی مامان گلی قصد بارداری
مامان قلب مادر مامان قلب مادر ۳ سالگی