انگار ما نزاییدیم فقط مادرای۴۰۵ زاییدن
شوهرم میگه ازسال۴۰۵شروع میشه وپول به همه مادراواریزمیشه چه۴۰۴چه۴۰۵
خداکنه همینطورباشه ک گفت
عزیزم همه مادرانی. ک 1405زایمان کنن تغلق میگیره منظور از همه مادران ما نیستیم ک همه مادرانی ک بعد 405زایمان میکننه
نه عزیز.فقط بچه هایی ک یک فروردین ۴۰۵ ب بعد بدنیا میان
نه عزیزم به نوزادان که ازاول فروردین ۴۰۵به دنیا میان میدن
اینطور ک نوشته بودن همه مادران یعنی کسایی ک بچه زیر دوسال دارن بعدم نوشته بود ب شکل کالابرگ الکترونیکی ب حساب مادران واریز میشه
نه گلم فقط 1405
خیر فقط ۴۰۵ به بعد هستش
تو پیام نوشتن تمام مادران نرم افزار بله نوشته فقط متولدین 405 همه چیه این مملکت همینجوریه هزار بعدی حرف میزنن بعد ی تصمیمی میگیرن
اره به همه مامانای که بچه زیر دوسال دارن .
فکر کنم باید بریم بانک رفا حساب باز کنیم
ن فقط۱۴۰۵
فقط برا بچه هایی هست ک ۴۰۵دنیا میان
دگ نوشتن تماممادرا تو پیام
وگرنه تاکید میکردن اگه بدن حالا
سوال منم هست ب همه بچه ها میدن یعنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.