پسرم یه مدت یبوست های طولانی داشت دکتر بهش داد خیلی خوب بود ۱۰ دیقه بعد بچه دفع میکنه
فقط همیشه نباید استفاده شه روده بچه تنبل میشه
من نصف یه شیاف میزارم با روغن زیتون چربش میکنم بعد ۳۰دقیقه تحویل میده🤣
آره من استفاده کردم
اره عالیه میزاری بعد از چند دقیقه مدفوع میکنه من پسرم ۶روز مدفوع نکرد بعد از اینکه شیاف گذاشتم نیم ساعته مدفوع کرد
من استفاده کردم ..یک هفته پسرم مدفوع نکردبعدگذاشتم براش.کرد
من استفاده کردم برای پسرم . خوبه
اره من استفاده کرذم خوب بود
دکتر گفت بهم
هر وقت دو سه روز کار نکزد میتونی یه شیاف بزنی
البته من یه بار زدم
شربت لاکتولوز میخوره الان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.