۹ پاسخ

خوب شدم من رفتم دکتر برام ساشه اسفرزه نوشته بود دوتا بسته اش رو صبح ناشتا خوردم عالی بود از داروخونه بخر عالیه

وای وای منو که کشد و زنده کرد ولی یه پماد گرفتم وقتی سوزش و دردش میاد یا شقاق میشم میزنم اب رو اتیشه

این موثره

تصویر

عذاب میکشم فقططط 🙃 میگن پماد ام جی باریک خیلی خوبه من چند شب پیش پماد همرکس خریدم فعلا دارم استفاده میکنم تا ببینم نتیجه میده یا نه😢

همچنان پابرجاهس😂😂😂😂

علایمش چیه ؟

من حتی سزارین شدم البته دردا طبیعی رو کامل کشید الان مشکل بواسیر دارم خیلی عذابم میده...

بگیری بهتره خیلی

برای من هنوز همونطوره اذیتم

سوال های مرتبط