خوب شدم من رفتم دکتر برام ساشه اسفرزه نوشته بود دوتا بسته اش رو صبح ناشتا خوردم عالی بود از داروخونه بخر عالیه
وای وای منو که کشد و زنده کرد ولی یه پماد گرفتم وقتی سوزش و دردش میاد یا شقاق میشم میزنم اب رو اتیشه
این موثره
عذاب میکشم فقططط 🙃 میگن پماد ام جی باریک خیلی خوبه من چند شب پیش پماد همرکس خریدم فعلا دارم استفاده میکنم تا ببینم نتیجه میده یا نه😢
همچنان پابرجاهس😂😂😂😂
علایمش چیه ؟
من حتی سزارین شدم البته دردا طبیعی رو کامل کشید الان مشکل بواسیر دارم خیلی عذابم میده...
بگیری بهتره خیلی
برای من هنوز همونطوره اذیتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.