من خیلی کم میذاشم همون کلاروزمین یاتخته کمرش درد میگیره همگوده هم شیب داره سعی کن زیاد نذاری همون زمین بهتره آزمون ۳ماهگی جمع کردم و بگه نمیخوابوندم
نه بابا آرومه و خوب میخوابه خب بذار بخوابه همونجا راحته دیگه..پسرمنم خیلی وقتا تو کریر میخوابید تا همین پنج ماهگیش..الانا دیگه خودش بدش اومده نمیمونه
دخترمنم فقط تو کریر اروم یود تا ۷ ۸ماهگی تو کریر میخابید
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.