۳ پاسخ

من خیلی کم میذاشم همون کلاروزمین یاتخته کمرش درد میگیره هم‌گوده هم شیب داره سعی کن زیاد نذاری همون زمین بهتره آزمون ۳ماهگی جمع کردم و بگه نمیخوابوندم

نه بابا آرومه و خوب می‌خوابه خب بذار بخوابه همونجا راحته دیگه..پسرمنم خیلی وقتا تو کریر می‌خوابید تا همین پنج ماهگیش..الانا دیگه خودش بدش اومده نمی‌مونه

دخترمنم فقط تو کریر اروم یود تا ۷ ۸ماهگی تو کریر میخابید

سوال های مرتبط

مامان رستا ❤️🩷 مامان رستا ❤️🩷 ۶ ماهگی
مامان دلین بانو مامان دلین بانو ۱۲ ماهگی