۵ پاسخ

من انگار یه چیزی هست تو کمرم

من کمرم که به کنار دقیقا پشتم یهو میگیره مخصوصا پسرم بغلم بودنی میمیرم و زنده میشم

من
البته من سیاتیکم تو بارداری گرفت دیگ دردش موند با کار کردن و ایستادن زیاد هم بدتر میشه قفل میکنه کمرم

وای من

من و این خیلی بده🥲😕

سوال های مرتبط