۲ پاسخ

دیگه آخراشه انشاءالله زودی تموم میشه و روزای خوب و خوش بازم به کشورمون با مردم مهربونش برمیگرده

روزای سختی عه ولی خب زندگی ادامه داره،هرکاری توی ذهنت بوده انجامش بده،فسقلی دیگه هیچ وقت این سنی نمیشه...حسابی کیف کن باهاش و خودتو مشغولش کن

سوال های مرتبط