خانوم های دوقلو چند هفته زایمان کردید

۳ پاسخ

من میخوام ۳۶ عمل بشم نمیدونم کارم درسته یا نه ولی همه میگن زایمان دومت هست و دوقلو ریسک نکن همون ۳۶ عمل شو

من فردا می‌خوام برم نامه بگیرم

معمولا از ۳۵ هفته به بعد چون دوقلو کلا زایمان زود رس هست، ۳۷ هفته بیشترینشه

سوال های مرتبط

مامان دوقلو هام مامان دوقلو هام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کارن و کایا👬 مامان کارن و کایا👬 ۳ ماهگی
مامان محمد و دوقلو مامان محمد و دوقلو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دومعجزه خدا مامان دومعجزه خدا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان معجزه خدا جون مامان معجزه خدا جون ۹ ماهگی