۲۰ پاسخ

برای دوقلو ها🥺🥺🥺🥺❤️

تصویر

۲قلووووو دارین🤩🤩🤩🤩تاپیکام ببین گلم😌❤️

۳۶هفته و ۵ روز

حق داری واقعا سخته

۳۷هفته
داخل شکم بود راحت تربودم الان که به دنیا اومدن خیلی خیلی سخته در روز ۲ ساعت بیشتر نمیتونم بخوابم روانی شدم

35هفته

عزیزم هرچی بیشتر بموننن بهتره الان دکتر من سعی می‌کنه فقط بچه ها جون بگیرن از الان همش میگه تا جایی که میشه نگه میداریم عجله نکن سخته درست
حالا شرایط من سخت تره خون رسانیشون شدید ضعیف شده

۳۷ و ۳ روز. پادشاهیتو کن خواهر. اخراشه

منم خسته شدم دیگه یه قلم از صبح تکون نمیخوره دیگه توان این همه استرس ندارم

تووخدا از ابن روزات نهايت استفاده رو كن فقط بخواب،😂😵‍💫🥴

من ۳۷و‌۳روز کیسه ابم پاره شد

من 36هفته وسه روز عزیزم حالا توشکمه ادم راحته واقعا خیلی سخته نگه داشتنش

من۳۷هفته۱روز

منم خسته شدم تازه هفته ام هم ده روز از هفته ی ان تیم جلو تره
دکتره گفت تابیستم یه کاریش میکنم

شما ای وی اف کردی یا طبیعی باردار شدی

عزیزم من خیلی دو قلو دوست دارم چکار کردی دو قلو شد

۳۸هفته میتونی زایمان کنی

امپول ریه زدی شما؟

به سلامتی دنیا بیان چیزی نمونده دیگه سزارین؟

بهتررررر هرچی دیرتر بهترر دردسر نیست برات بخدا مال من ۳۵ هفته دنیا اومدن چقدر دردسر زردی و دستگاه کشیدم بزار بمونه

سوال های مرتبط

مامان کارن و کایا👬 مامان کارن و کایا👬 ۳ ماهگی
مامان فندق جونی ها مامان فندق جونی ها ۲ ماهگی
مامان محمد و دوقلو مامان محمد و دوقلو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان دومعجزه خدا مامان دومعجزه خدا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان آریاوآرین👯‍♂️ مامان آریاوآرین👯‍♂️ ۱ ماهگی
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسر کوچولو💙✨ مامان پسر کوچولو💙✨ ۹ ماهگی