۲ پاسخ

من اگه بشه 37 هفته و 6 روز می‌خوام نامه بگیرم 9 فروردین

انشاالله ۳۷ هفتگی
دیروز دکترم گفت اوضاعت خوب باشه تا ۳۸ میتونی

سوال های مرتبط

مامان محمد و دوقلو مامان محمد و دوقلو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان کارن و کایا👬 مامان کارن و کایا👬 ۳ ماهگی
مامان دومعجزه خدا مامان دومعجزه خدا هفته سی‌وپنجم بارداری