۴ پاسخ

من از روی انتی ۳۹ هفته و ۴ روز زایمان کردم حتی یک سانتم باز نشده بودم ولی چون فشارم هی بالا می‌رفت بستری شدم با آمپول فشار زایمان کردم

من 39 هفته و 5 روز زایمان کردم قبلش رابطه و شیاف گل مغربی هم گذاشتم یک هفته عصر ها هم می رفتم پیاده روی اما اون روز که دردم شروع شد یک ساعت کامل راه رفتم با اینکه سختم بود شبش دردم گرفت ساعت 8 شروع شد 12 رفتم بیمارستان بستری شدم بردنم سریع زایشگاه ساعت ،3بچم دنیا امد

سر بچه اولم ۴۰ هفته ورزش نداشتم و خیلی سخت بهم گذشت خیلی اذیت شدم اول پیاده روی کن خیلی شربت گلاب زعفرون بخور دوش گرم بگیر بعد که دردات شروع شد برو بیمارستان تا بهت آمپول فشار نزنن الکی

من طبق انتی ۳۸هفته و ۲روز دردام شروع شد تا شب طبیعی پسر اولم رو دنیا آوردم
طبق پری فک کنم هفته ام کمتر میشد

سوال های مرتبط