من ماما همراه گرفتم ولی با دهانه رحم بسته رفتم بستری شدم 38 هفته 2روز چون کیسه آب نشتی داشت دکتر ختم بارداری زد برام
بنظر من ماماهمراه نگیرین خودتون ورزش کنین پیاده روی کنین شیاف گل مغربی بزارین تا کمک کنه به زایمانتون
من سر بچه اول ۴۰هفته زایمان کردم فقط هم پیاده روی کردم خداروشکر زایمان خوبی داشتم انشالله سر دخترم هم راحت زایمان کنم
چهل هفته و سه روز
ورزش میکردم، دهانه ی رحمم نرم بود
ماما داشتم، بیمارستان خصوصی بودم دکتر خودش بچه رو گرفت و بخیه زد.
گل مغربی هم میزدم
من فقط گاهی پیاده روی میکردم ۴۱ هفته با امپول فشار زایمان کردم
الکی پولتون هدر ندین برای مامای همراه به من گفت دردات شروع بشه میام بیمارستان ورزش میدمت ولی ساعت 6 صبح اومد ک من 7ونیم زایمان کردم کار خاصی هم نکرد فقط چنتا اسکات زدم
40 هفته دو روز زایمان کردم با آمپول فشار .قبلش ورزش داشتم پیاده روی داشتم ماما همراه هم تو بیمارستان گرفتم خیلیییی خوب بود ماما
بیمارستان داره اونجا رفتی بگو ماما همراه مخای بهت میدن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.