۵ پاسخ

تو بیمارستانم هس ماما میشه باهاشون قرارداد بست

اره عزیزم جفتشو گرفتم

من ماما گرفتم فقط

من دکترم خودش بالا سر عمل هست فقط ماما ک تو اون مطب رو گرفتم

من میخام طبیعی زایمان کنم هم دکتر دارم هم میخام ماما بگیرم هفته ذیگه

سوال های مرتبط