۳ پاسخ

من ۳۸و دوروز بودم
کیسه پاره نشدا از وقتم گذشت رفتم بیمارستان دیدم ۴سانتم بدون درد

منم 39هفته باید برم 4شنبه هفته دیگه

۳۸هفته دقیق
اره دو سه هفته بود شروع کرده بودم

سوال های مرتبط

مامان امیر عباس🧿♥️ مامان امیر عباس🧿♥️ روزهای ابتدایی تولد
مامان برکه👨‍👩‍👧 مامان برکه👨‍👩‍👧 هفته چهاردهم بارداری