۶ پاسخ

من تا آخر ۳۴ هفته خوردم دکتر گفت قطعش کن
هنوز زایمان نکردم

دکتر به من گفتن تا سر سی و شش هفته بخورم به اونجاها نرسید تا شب اخر خوردم

من اورژانسی زایمان کردم فشارم رفت بالا هفته ۳۲ تاشو روز قبلش ۳ تاهپارین میزدم واسپرین میخوردم

تا ۳ روز قبلش، کیسه آبم پاره شد

عزیزم من که کیسه ابم پاره شد تا شب قبلش میخوردم‌حتی امپول هپارین هم زده بودم

باید وارد ۳۵ هفته ۶ روز شدی دیگه نخوری

سوال های مرتبط

مامان محمد و دوقلو مامان محمد و دوقلو هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان هدیه خدا🌺اهورا مامان هدیه خدا🌺اهورا روزهای ابتدایی تولد
مامان آراد و باران💞 مامان آراد و باران💞 ۱۳ ماهگی
مامان آريشا
كوچولو مامان آريشا كوچولو ۱ ماهگی