یه هماتوم کوچیک دارم؟
هماتوم چیه چکارا باید بکنم استراحت ؟

۳ پاسخ

منم دارم کوچیک
شیاف میذارم و سعی میکنم استراحت کنم

ولی ارضا شدم بارها
از توالت فرنگی استفاده نمیکنم چون نداریم و خوشمم نمیاد به هیچ عنوان

.

سرپا زیاد واینسا استراحت داشته باش.
منم دارم امروز اومدم سونو ان تی دعا رفع شده باشه هم نی نیم‌سالم باشه شما هم انشالله رفع میشه

شیاف پروژسترون استفاده کن
نزدیکی نداشته باش اصلا ارضا نشو تا وقتی نرفته
کار سنگین نکن
جاروبرقی نکش
پله بیشتر از حد بالا نرو خودش دفع میشه

سوال های مرتبط

مامان نی نی💙 مامان نی نی💙 هفته بیست‌ونهم بارداری