رفتم سونو هماتوم ۳ میلیمتری دارم. چیکار باید بکنم

۵ پاسخ

در کنار اینایی ک دوستان گفتن اب زیاد بخور

منم دارم عزیزم مال من رو ۱سی سی نوشته شایدهمون ۱میلی میشه برامنم شیاف داد یک ماهه گفت رابطه ممنوع توالت فرنگی استفاده کن جارو نکش پیاده روی طولانی نکن

شیاف و آمپول استفاده کن
استراحت باش.کار سنگین نباید کنی.خم و راست نباید بشی.رابطه ممنوع.حموم داغ و طولانی ممنوع.سرویس فرنگی استفاده کن

رعایت کنی چون کمه زود جذب میشه

منم رفتم گفت 4میلی داری .. بنظرم فقط استراحت و شیاف و امپول پروژسترون کارسازه
اصلا خم نشو رابطه نداشته باش غذای فیبردار بخور یبوست نشی
بنظرم کمه جذب میشع اما مراقبت دارع

شیاف مگه نداد؟

سوال های مرتبط

مامان فندق کوچولوی‌من مامان فندق کوچولوی‌من هفته بیست‌وچهارم بارداری