۶ پاسخ

خیلی دلم میخواد آقا یزدان و ببینم همیشه یه تصوراتی ازش میکنم خیلی انتظار اومدنش و داشتم ولی ندیدم عکسش و بزاری

منم دیشب چندبار کرد نمیدونم چرا 😐

برامن از روز دوم اینکار میکنه

رفلاکس داره احتمالا

منم همین کار میکنه

هنوز که لثه سفت نمیکنن فک کنم

سوال های مرتبط