خیلی دلم میخواد آقا یزدان و ببینم همیشه یه تصوراتی ازش میکنم خیلی انتظار اومدنش و داشتم ولی ندیدم عکسش و بزاری
منم دیشب چندبار کرد نمیدونم چرا 😐
برامن از روز دوم اینکار میکنه
رفلاکس داره احتمالا
منم همین کار میکنه
هنوز که لثه سفت نمیکنن فک کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.