۱۰ پاسخ

ماستلا
ژنو

هیدرودرم عااالی ترینه

من هر دفعه بعد شیر دادن سینمو با روغن چرب میکردم یا شیر خودم میزدم یه تیکه پلاستیک فریزر میذاشتم روش ، دو سه روزه خوب شد زخماش دیگه هم زخم نشد

هیدرودرم عالیه 😍

هیدرودرم من شنیدم خوبه

من دور نوکس سینه ام خیلی خرابه دکتر بهم آلفا داد اما خوب نشدم

هیدرودرم. ژنوبایتیک

هیدرودرم خوبه

لانولین

من راضی بودم ازش

سوال های مرتبط