کرم خیلی خوب واسه شقاق سینه معرفی کنید مامانا‌

۱۵ پاسخ

ماستلا

اگر زخم شده آلفا سریع میبنده
اگر هنوز زخم نیست هیدرودرم

اگزاسین

هیدرودرم عااایه

من ژنو بایوتیک استفاده میکنم راضی م خوبه

هیدرودرم من زدم عالی بود قیمتش ۲۰۰

مارک ایرانی فاقد لانولین بگیرید

این خیلی خوب بود

تصویر

عزیزم از شیر سینه ات بزن رو نوک سینه ات درجا خوب میشه

اینو شاید بگیرم اگه داروخانه داشته باشه ،فاقد شستشو هست

تصویر

ایده عکس ماه‌گرد
ایده عکس تولد
ایده عکس جشن دندونی
ایده عکس ختنه سورون
برای مامانای گل
شما هم عکس  ماه‌گرد کوچولوهاتونو‌  بفرستید تا برای مامانای دیگه ایده بشه🥰
یک به انگلیسی بنویسید
لینک کانال برای عضویت
@qwer1no

هیدرودرم واقعا خوب بود

کره محلی
شقاق عمیق با هیچی جز این خوب نمیشه

من هیدرودرم گرفتم

ماستلا

سوال های مرتبط

مامان جوجی ها💖💙 مامان جوجی ها💖💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان علی و اسما🐥🌱 مامان علی و اسما🐥🌱 ۳ سالگی