سلام مامانا من خیلی هوس شله زرد کردم خوبه بخورم؟

۱۱ پاسخ

من که میخورم زیاد

قند نداری بخور
منم خوردم دو سه بار

من خوردم مشکلی نیست

بخور مشکلی نداره

من که میخورم شنیدم برای وزن گیری جنین هم خوبه

بخور نوش جونت

منکه میخورم

اره من خوردم چی میشه

بخور من دیروز دو کاسه خوردم

بخور مشکلی نیس منم زیاد خوردم تو این چندوقت

بد نیست یه کاسه بخور، اگه قند نداری

سوال های مرتبط

مامان آیلاوتودلی مامان آیلاوتودلی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان :کــارن 🧸💙: مامان :کــارن 🧸💙: ۳ ماهگی
مامان شازده کوچولو👑 مامان شازده کوچولو👑 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پسرام مامان پسرام ۱۰ ماهگی