مامانا شله زرد بخورم اشکالی نداره؟

۱۰ پاسخ

من میخورم بخور ولی به اندازه

من میخورم ولی ترش میکنم

من ک همه چی میخورم

من در حد یک کاسه پر خوردم

نه من خیلی دوست دارم چند باری خوردم ولی در حد دو سه قاشق خوردم

شله زود هم گلاب داره هم زعفرون هم هل و دارچین همش ضرر داره😑

من سخت نمیگیرم همه چی میخورم بارداری اولمم همه چی میخوردم

نه
من بارها خوردم

بخور ولی چون گرمه سعی کن 4 5 تا قاشق بیشتر نخوری

من که میخورم

سوال های مرتبط

مامان شازده کوچولو👑 مامان شازده کوچولو👑 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان شاهان مامان شاهان ۵ ماهگی
مامان رادین مامان رادین ۹ ماهگی
مامان پسرام مامان پسرام ۱۰ ماهگی