سلام خانما این لب پسرم اینطوری شدع یعنی آفت

تصویر
۳ پاسخ

بله افت که دکترا میگن برفک
حتما باید ببریش دکتر وگرنه کم کم دهنش پر میشه.. بچه گناه داره خیلی درد و سوزش داره

شاید برفک باشه

زبونش هم هست ؟؟؟

سوال های مرتبط

مامان گل‌پسرا💙 مامان گل‌پسرا💙 ۹ ماهگی
مامان کودک مامان کودک ۱۲ ماهگی