قطره های محبوب دخترم مولتی ویتامین و آهن 💝

تصویر
۸ پاسخ

من پدیا بست میدم دخترم عق‌میزنه طعم پرتغاله به نظرت این و بگیرم میخوره ؟؟؟

منم جفت اینارو میدم دوستداره

این قطره اهن خوبه برای دخترمم میدم خیلی دوستداره طعم تافیش. ولی رنگ‌آبیش بگیر چون درصد آهن رنگ‌قرمز کمتره ۷ هست ولی رنگ آبیش ۱۴ هست درصد اهنش.

مولتیش با طعم پرتغاله؟؟

یوروویتال از کجا گرفتین

از هر کدوم چقدر میدی عزیزم.؟

ازمولتیش راضی هستی؟

منم این قطره آهنو میدم ولی این مولتیو تاحالا نگرفتم براش چند قیمته؟

سوال های مرتبط

مامان علی و حسین مامان علی و حسین هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان مهراد👩‍👦‍👦 مامان مهراد👩‍👦‍👦 ۱۲ ماهگی