۴ پاسخ

پیوند دیگه کجاست عزیزم

من‌بعثت راضیم

مامانم پارسال عمل قلب داشت خیلی خوب بود

من همونجا زایمان کردم این ماه..
پرسنلش خیلی خوب و مهربون بودن..
رسیدگیشونم خوب بود..خیلیم تمیز بود
ولی دیگه به پای اردیبهشت و اینا نمیرسه

سوال های مرتبط