آب سیب بده اگ اسهاله توش پودر سنجد هم بزن
وان لایت با طمع سیب خیلی خوبه ،حتما خنک بده بخوره
وان لایت بخر بده خودش شیرینه!
برو وان لایت بخر
گناه داره اواراس خیلی بد مزس
وان لایت طعم سیبش عالیه زودم اثر میزاره
وان لایت بده خیلی خوشمزس
وان لایت بگیر طعم های مختلف داره بچه ها دوست دارند میخورند ا ار اس خیلی بد مزه است
به جای او آر اس وان لایت بگیر
طعم آبمیوه میده بچه راحت تر میخوره
شکر بزنی که اسهالش بدتر میشه
همون موقع اسهال میدن؟
خب شیرین کنی ک اسهال بیشتر میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.