پسر منم بدون گوشی نمیخوره اصلا😑😑
ما دور هم غذا میخوریم و میخوره اما گاهی همراه تی وی غذا میخوره ..گوشی بهش نمیدم چون سر پسرم فهمیدم چه اشتباه بزرگی میکردم...پسرم الان ۱۱ سالشه بخاطر گوشی دیدن از بچگی خشکی چشم گرفت
نیهان رو تاب میخوره بعضی وقتا
اگ تاب داری خونه امتحان کن
براش کتابی که دوست داره بخون بده خودش ورق بزنه یا با اسباب بازی که دوست داره بازی کنه
من اسباب بازی میذارم رو میز صندلی غذاش بلزی میکنه سرش گرم میشع منم غذا میدم یه وقت ها هم خودش میخوره بشقاب میذارم جلوش البته دنیارو غذا میکنه
پسر منم بدون گوشی اصلا لب به غذا نمیزنه
تو حیاط بالکن بازی جدید
نقاشی
گشنه باشه میخوره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.