دکتر ما گفت تا دوسالگی بده ا د
وزن دو برابر وزن تولد بشه هم اهن شروع میشه ولی تا کی رو نمیدونم فکر کنم تا یه سالگی کمه کمش باید خورد حالا تا کی باشه رو نمیدونم
خانما آد تا دو سالگیه
دکتر به من گفت اد باید چهار ماهگی قطع میشد ولی من تا شیش داده بودم نمیدونستم😂
مولتی و زینک هم جدان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.