قطره آد و باید تا کی بدم ؟ مولتی ویتامین همون زینک ؟

۴ پاسخ

دکتر ما گفت تا دوسالگی بده ا د

وزن دو برابر وزن تولد بشه هم اهن شروع میشه ولی تا کی رو نمیدونم فکر کنم تا یه سالگی کمه کمش باید خورد حالا تا کی باشه رو نمیدونم

خانما آد تا دو سالگیه

دکتر به من گفت اد باید چهار ماهگی قطع می‌شد ولی من تا شیش داده بودم نمیدونستم😂
مولتی و زینک هم جدان

سوال های مرتبط