۴ پاسخ

دیگ نباید آ د بدی که
مولتی رو ک شروع کردی دیگ آ د نده
زینک هم فقط یک ماه میتونی بدی بیشترش ضرر داره
د۳ من میدادم یک روز درمیون ۸ قطره میدادم
کلا هم دکتر گفت بک‌ماه بده

ممنونم خوشگلا

سلام عزیزم مولتی فقط بده

فقط اد با شیر میشه قاطی داد
اد و مولتیو یه روز درمیون بده

سوال های مرتبط