خدایا کی این رفلاکس آلرژی تموم میشه خسته شدم 😞

۶ پاسخ

من قرص نکسیوم 20 میدم اگ ساشه باشه بهتره

کاش زودتر تموم بشه

انقدر عصبی شدم خودمم دچار رفلاکس شدم و زخم شدید گوارشی

منم درگیرم 🥴

هروقت ما رو دق مرگ کنن

من هنوز درگیرم 😢💔

سوال های مرتبط

مامان لِنا گُلی🌹 مامان لِنا گُلی🌹 ۱ سالگی
مامان محمد متین مامان محمد متین ۱ سالگی