سلام خوبین میگم این رفلاکس کی میره بس خسته شدم؟

۳ پاسخ

دخترمن رفلاکس خفیف داشت دکتر گفت معمولا تا یکسالگی خوب میشه دختر من بعد یک ماه خوب شد

رفلاکس چجوری؟اخه بعد ۶ماه خوب میشه معمولا

نمیرههههه این لعنتی نمیره😭
منو پیر کرد بخداااا

سوال های مرتبط