۸ پاسخ

اره طبیعیه

وای یعنی در حد لگد میفهمی تو این هفته 😍ای خدا من دوست دارم لگداشو زودی بفهمم
حساس نشو طبیعیه حتما بچه خستس😁دیذی نگرانی چیز شیرین یا ترش بخور به پهلو شو ببین چیکار میکنه
نی نی من شور و ترش بیشتر دوس داره

آره منم همینجوریه چند روز خیلی حرکت داره ولی دو روز میبینی اصلا حرکت نداره

من هنوز تکوناشو حس نکردم🫤

وای منم اینجوری شدم از دیروز یکم کارای سنگین کردم حس میکنم تکون نمیخوره خیلی استرسی شدممم

منم گاهی محکم میزنه گاهی کم ولی تو ماه ما عادیه دیگه❤️

آره خیالت تخت طبیعی

اره بابا طبیعیییییه

سوال های مرتبط