اره طبیعیه
وای یعنی در حد لگد میفهمی تو این هفته 😍ای خدا من دوست دارم لگداشو زودی بفهمم
حساس نشو طبیعیه حتما بچه خستس😁دیذی نگرانی چیز شیرین یا ترش بخور به پهلو شو ببین چیکار میکنه
نی نی من شور و ترش بیشتر دوس داره
آره منم همینجوریه چند روز خیلی حرکت داره ولی دو روز میبینی اصلا حرکت نداره
من هنوز تکوناشو حس نکردم🫤
وای منم اینجوری شدم از دیروز یکم کارای سنگین کردم حس میکنم تکون نمیخوره خیلی استرسی شدممم
منم گاهی محکم میزنه گاهی کم ولی تو ماه ما عادیه دیگه❤️
آره خیالت تخت طبیعی
اره بابا طبیعیییییه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.