برا پسر منم اگزماست دراومده فقط دو جاشه دکتر بردم هیدروکورتیژن داد زدم بعدش مرطوبکننده بی بی فرست میزنم ولی خوب نشده محو میشه باز همونجاش رو میاد یکی بغل صورتش یکیم زیرچشمش
پاهاشم داشت اونا کامل خوب شدن ولی صورتش نه
ازاین پمادبگیربزن واسش عالیه
عزیزم اگزماست
دختر منم داشت
اگه میخوای اوکی شه بگم چیکار کنی
بمیرم مادر اگزما زده ، کرم آتوپیکس ایروکس بزن ۲ روزه خوب میشه
اگزما
اگزمای نوزادیه
من بردمش دکتر گفت داروی کورتون دار نمیدیم برای نوزاد یه مرطوب کننده داد چون میخاره باید مرطوب نگه داشت
من کالاندولا زدم دو روز خیلی بهتر شد
احتمال خیلی زیاد اگزما
حتما ب دکتر پوست نشون بده
اگر نمیتونی حضوری بری اینترنتی ویزیت شو پماد ترکیبی میده سریع میره
اگزماس عزیزم
من یه پماد خیییییلی خوب دارم با دوبار زدن میره
اگزما نیس؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.