۶ پاسخ

حالا خوبه شدی
منو چی میگی که سه ماهه نشدم

زیرلفظی میخواست🤣منم یه بار اینطوری شدم

من بعد ده روز شدم مخاستم برم آزمایش بدم که شدم 🤣

من قرص لانسترول میخورم و بعد زایمان ک شدم دیگه الان ۴ ماهه نشدم چیکار کنممم تستمم منفی بود

وای منم ماه پیش همین شد🤣🤣🤣

یکی از فوبیاهای من شده😂🤦‍♀️

سوال های مرتبط