حالا خوبه شدی
منو چی میگی که سه ماهه نشدم
زیرلفظی میخواست🤣منم یه بار اینطوری شدم
من بعد ده روز شدم مخاستم برم آزمایش بدم که شدم 🤣
من قرص لانسترول میخورم و بعد زایمان ک شدم دیگه الان ۴ ماهه نشدم چیکار کنممم تستمم منفی بود
وای منم ماه پیش همین شد🤣🤣🤣
یکی از فوبیاهای من شده😂🤦♀️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.