هردو.. اشتهات باز میشه.. بچه هم وزن میگیره
اول تو بعد جنین
به فکر وزنت نباش به فکر ریزش مو و استخون درد و پوکی استخوان بعد زایمانت باش که زایمان بکنی همش میاد سراغت تازه 2 سالم باید شیر بدی
فککنم هر دو
بهتره شب ها بخوری تا بعدش بخوابی که اون تایمی که اشتهات زیاد شده خواب باشی و چیزی متوجه نشی. کارشناس تغذیه به من این پیشنهاد رو داد و من راضیم. همیشه بعد از مولتی میتامین اینقدر گرسنه میشدم که هر کی میخوردم سیر نمیشدم ولی الان دیگه گرسنگی بعدش رو حس نمیکنم
منم والا وزن خودم زیاد شد رفتم دکتر مولتی ویتامین و بم گفت هر روز نخور سه روز در میون بخور
من تا الان هرروز میخورم از ۱۵ هفته ۶ کیلو از اول بارداری اضاف کردم روی هرکسی یجوزع
به منکه فعلا به خودم وزن داده وزن بچه کمه
منم وزن خودم اضاف میکرد دکتر قطع کرد
دکتر ب من گفت یک روز در میون بخور اگه اشتهات خیلی زیاد شد-دختر خاله مم چون خیلی چاق بود اصلا بهش نداد مولتی ویتامین رو
من وزن خودمم زیاد شد
برا منکه وزن خودم بیشتر میکرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.