۵ پاسخ

منم از این میخورم

فقط خودمون چاق میشیم والا منکه میخوردم اینطوری میشدم

من اکتی ناتال میخورم خودم وزن آنچنانی نگرفتم ولی وزن بچم خوبه

من اکتی ناتال دارم

نمیدونم والا

سوال های مرتبط

مامان بهار خاتون مامان بهار خاتون ۱ ماهگی