۹ پاسخ

یه مدت نخرید از سرش میفته، افسار زندگی باید دست شما باشه نه دست بچه، می‌دونم سخته اما شما خودتون عادت میدید بچه رو خودتون هم باید از سرش بندازید

یه چیزی بگم حتی اگه یه هفته غذا نخورد با خوراکی تشویق نکن الان بچه اس همینجوری که عادت دادی ترک بده من دخترم خیلی قصه و شعر دوس داره براش می خونم تو حیاط امون جوجه هست میبرم پیش اونا که غذا می خورن میگم نگاه جوجه غذا می خوره شکمش سیر میشه تو شکمت خالی بمونه مورچه میره تو شکمت یا چیزایی مثل شعر و با هیجان می خونم و قاشق و میزارم دهنش دنیز ام مثل دختر شما بد غذا بود الان با این چیزایی گول دهنده غذا اشو سهم خودش می خوره گاهی خودش می خوره گاهی میگه مامان بده بابا بده ولی چون عاشق بازی با بازی گول خورد ببین دخترت به چی علاقه دارن شده یه جوجه رنگی دو تا بخر تو بالکنی جایی نگه دار . جوجه رو بچه خیلی تاثیر میزاره . دنیز خوراکی هم می خوره ولی هفته ای دوبار اونم در کم

ووای این خیلی ضرر داره برای بدنش اگر هیچ هم اصلا نخوره خیلی بهتر هس تا این جوری خوردن با تلویزیون با گوشی با اسباب‌بازی با یه چیزی سرگرم کن غذا بده

نیار بگو بستنی تمام شد ...خرما به شکل مختلف درست کن یا انواع کوکو یا بادام اسباب کن یکم آب جوش اضافه کن اگه غذا نخورد بادام مقوی هست ...سمنو بخر . حلوا بپز

تصور کردم مثلا آبگوشت با اسمارتیز یا بستنی بخدا این بچه ها خیلی خلاقن آخه مگه میشه این ترکیب رو خورد چطور این وروجکا دوست دارن این مدل غذا خوردن رو

خوب بستنی رو نیار جلوش اسمشو نبر موقع غذا شد غذاشو بده گولش بزن بگو استنی ریختم تو پلو یا جای بستنی ماست بیار الان بچه راحت گول میخوره من یوقتا دخترو نوشابه میبینه تو لیوانش اب میریزم چندتا قطره مثلا نوشابه یا یذره چای قاطی میکنم که مثلا تغییر رنگ بده یا دوغ نخوام بدم شیر میدمش یچیز بلعخره جایگیزن میکنم که از اون مضره ضررش کمتر باشه و کم کم حذفش میکنم

عزیزم اصلا بچه نباید تو این سن بستنی بخوره بدنشو سرد میکنه..سعی کن کلا ترکش بدی

بچم منم دیونم کرده هیچی نمیخوره هر روشی بگی ب کار بردم ازمایشم بردم انواع مولتی ها رو هم دادم هیچی ب هیچی شیر میخوره فقط همین

بزاری جلوش هم خودش نمیخوره؟

سوال های مرتبط