منم چون قبلاً تجربه شو داشتم این دفعه هم خیلی میترسم 🥲 البته قبلی رو نمیشه گفت افسردگی بیشتر به خاطر دردایی موقع زایمان کشیدم انگار روحم درد میکرد خیلی پشیمون بودم از نوع زایمانم و اخرای پاییز هم بود هوا سرد و ابری و دلگیر من در حالت عادی هم تو هوای سرد و ابری حالم بده چ برسه زایمان 🥲
امان از روز دهم ک مامانم میخاست بره خونشون 😭😭از صبحش غم عالم ریخته بود تو دلم تا خود شب گریه میکردم با اینکه فرداش باز قرار بود بیاد
ولی این دفعه یه حسن خوبی ک داره اینه زایمانم آخر بهار و هواییه که من عاشقشم شاید اونجوری نشم 🥲
اتفاقا اصلا دور از انتظار نیست حتما بعد زایمانت کاملا تنها نمون، محتوای غمانگیز و استرساور رو دنبال نکن، فیلم و سریالهای کمدی و طنز ببین به زورم شده سعی کن با چیزهای شاد احاطه بشی حتی حالا که همه چیسیاه و ترسناکه. بخاطر افت هورمونها و شرایط بدن بعد زایمان و خستگی خیلی احتمال افسردگیبعد زایمان زیاده، حتی تا یکسال بعد تولد بچه. اگر نیازی دیدی حتما برو پیش روانشناس و حرف بزن و کم بگیر.
فک نکن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.