۹ پاسخ

ول کن خواهر این دنیا انقد زود میگذره روزاش چشم به هم بزنی فرصت زندگی دیگه نداری
وقت افسردگی نیست از هر لحظع اش به نفع خودت لذت ببر بخدا هیچی ارزش غصه خوردن نداره

عزیزم یکم به بعدش فکر کن که بعد نه ماه انتظار قراره کوکوچولو بغل کنی

منم فکر میکنم حالم بده با این که دورم خیلی شلوغ ولی شب ها که تنها میشم شوهرم بغلم نیست گریه میکنم تا خوابم میبره

بعد زایمان کلا فکرت عوض میشه

تنها نیستی خواهر منم گرفتم

من اگه جای شما بودم از ذوق رو ابرا بودم خوش به حالت 😁

چند هفته میشی؟

منم اینجوری بودم

نگران نباش من اینجوری بودم

سوال های مرتبط

مامان 𝐍𝐢𝐥𝐦𝐚𝐡 مامان 𝐍𝐢𝐥𝐦𝐚𝐡 روزهای ابتدایی تولد