مامانا من اشکم بند نمیاد فک کنم افسردگی گرفتم چیکارکنم🥲

۷ پاسخ

میگن برای هورموناس همه میگیرن ولی اگه طولانی شد باید زنگ بزنی ۴۰۳۰ مشاور

طبیعی عزیزم و خیلی هم این حس حالع بدیع خیلیییی اماااا جلوشو بگیرنزار افسرذع بشی قشنگممم من بیست چهاری عین ابر بهار گریع میکردم اشک میریختم

منم مث توهم مادرندارم ک برم جاش انقد دلم میگیره ک نگو

روزهای اول عادیه بعد خوب میشی منم همینجور بودم

طول میکشه ولی بهتر میشی بعد 40روز اینا من الانم مامانم نیاد یروز یا من نرم حالم بد میشه ولی باز خیلی بهترشدم از اون اوایل

همشششش طبیعیه عزیزم خوب میشی مالع هورمونایه منم همینجور بودم ینی همه همینجور بودن طبیعیه

طبیعیه عزیزمم
یکم بگذره ب شرایط جدید عادت میکنی
حتما از اطرافیانت کمک بگیر

سوال های مرتبط

مامان پناه مامان پناه ۱۲ ماهگی