یادمه خواهرم روز دوم بعد از زایمانش چنان زد زیر گریه که بابام اعصابش حسابی خورد شد شروع کرد به داد وبیداد سر ما حالا ما هممون دورش نشستیم به خودشو بچش میرسیدم😂 اشکال نداره عزیزم طبیعیه
چون ی هو هورمون هات قاطی کردن از اونه ، یکمم خب خسته ای🥲🥲 ب خودت برس ، حتما از بقیه کمک بگیر ، زیادم نسبت ب بچه حساس نباش این روزا هم میگذره 😘😘
برا من هنوز ادامه داره اون اوایل که شدتش خیلی بیشتره
این حسو حال بعد زایمان طبیعیه حساس میشی زود رنجی خیلی زود گریت میگیره من که هنوزم همینم شوهرم اگه یکم تند باهامحرف بزنه کلی گریه میکنم زمان میبره تا بخودت برگردی ولی خیلی مراقب خودت باش و ب خودت برس خدایی نکرده دردسر نشه
سلام
منم اوایل زایمان الکی فقط گریه میکردم طبیعیه چون بدنت تو شوکه یهو همه هورمونات ریختن خسته ای
تا یکی دو هفته خوب میشی
خواهر نگو من تا شوهرم میبینم گریم میگیره بهم میگه جنازه اوردن داری بالا سرش گریه میکنی 🤣🤣🤣🤣
فک نکن مطمعن باش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.