۱۳ پاسخ

یکم برو بیرون با شوهرت تاب بخور... هوات عوض شه

منم همینطور بودم تا دو روز پیش

منم همینطور بودم

نزار دورت خلوت نشه خودت و سر گرم کن افسردگی بعد از زایمان هست

منم حالم خیلی خرابه فکر کنم افسردگی گرفتم

به دلت بد راه نده افسردگی میگیری منم تو بچه اولم همین طور بودم افسردگی گرفتم

منم همش پوشک عوض کن شیر دادن لباس عوض کردن کارم همینه نه میتونم غذا بپزم نه چیزی گریه ام میگیره همش

بچه بزرگتر بشه اوکی میشی

منم دقیقا خیمنطور بودم وحشتناک بودش وحشتناک
اینو بدون طبیعیه و اصلا به خودت سخت نگیر اصلااا
تو از یه دختر و همسر یهو تبدیل شدی به یک مادر تمام عیار و این خودش عین زایمان درد داره پس به خودت سخت نگیر و بدون به زودی خوب میشه این حالت

خدا کنه کولیک نیاد سراغش
وگرنه بچه چنان فسی از جون ادم می گیره که نفس کشیدن هم سخت میشه چه برسه گریه

اگه بچه اولته وهیچی بلد نیستی آره من اینطور بودم مخصوصا وقتی که خونه آقام بودم

اره 😂😂😂😂😂منم همین بودم

از هفته سوم اوکی میشی عزیزم
طبیعیه🙂

سوال های مرتبط

مامان رادمهر نیک مهر مامان رادمهر نیک مهر ۱۱ ماهگی