۹ پاسخ

منم خیلی گریه میکنم بهم میگن بچه شدی گریه چرا

اره عزیزم برای من همه اطرافیان کارای بچمو میکردن هی روز به روز افسرده تر میشدم تازه بچمم مریض بود زیر دستگاه برای زردیش
انقدر بی دلیل هر دقیقه گریه میکردم اطرافیان نگرانم شده بودن
تا جایی که همه کارای بچه رو خودم تنها کردم چون سرم شلوغ شد با کاراش کم کم بهتر شدم
الان خیلی بهترم از روزای اول
سرت و شلوغ نگه دار
با اهنگ و بیرون رفتن و اینا خوب نمیشی باید سرتو شلوغ کنی با خود بچه

مثل من😑😑 من واسه حمید هیراد خیلی ناراحت بودم قبل زایمان بعدش اهنگشو گوش میدادم گریه میکردم

طبیعیه، هم خوابت به هم میریزه، هم هورمونهای بدنت، هم خونریزی، همه با هم اذیتت میکنه. به خودت برس، سعی کن زیاد تنها نمونی، با دوستات حرف بزن

کاملا طبیعیه. کم کم بهتر میشه به چیزای با دلیلی گریه میکنی.🤣🤣🤣

اره عزیزم خودتو سرگرم کن بیرون برو به مرور بهتر میشی

منم همینطورم وقتی بچه گریه میکنه منم دنبالش گریه میکنم وقتی میخوام بخوابم همینطور گریه و بغض

اره علائم افسردگیه سعی کن زیاد تنها نباشی خودت و سرگرم کنی
وقتی دیدی داری بغض می‌کنی یا آهنگ شاد گوش بده یا زنگ بزن به یه نفر که بخندی
خیلی خودت رو سرگرم کن
منم همینجوری بودم البته من خونه خودم نبودم و داشتم اذیت میشدم
اومدم خونه خودم با مهمون هم اومدم چندروز سرگرم بودم درست شد بعضی وقتا سراغم میاد اما پسر اولیم نمیذاره اذیت می‌کنه سرگرم میشم😂

طبیعیه منم اینجوری بودم تازه تازه دارم بهتر میشم

سوال های مرتبط