۸ پاسخ

منم جدیدااومدم مشهد🥲

منم همش گریه میکنم چون تاریخ زایمانم ،مامانم شیمی درمانی داره و ۱هفته بخاطر مواد شیمی درمانی نمیتونه پیشم باشه بعداز اون یه هفته هم حدود ۱۰روز حالش بده باز نمیتونه کنارم باشه😔😔😔

من الانم همینم عزیزم طبیعیه

من امروز الکی اینقدر گریه کردم که سرم میخوادمنفجر بشه

منم خانوادم نیستن غریبم

من تو همین شهرن، ولی بازم دلم میگیره ، دلم میخواد بچمو بعد سالها انتظار زودتر بغل کنم ... خیلی بی تابم

اره🥲
منم تو شهر غریبم خانوادم پیشم نیستن خیلی سخته

طبیعیه عزیزم هورمونات به هم ریخته 🥲

سوال های مرتبط

مامان نیهان🍊 مامان نیهان🍊 ۴ ماهگی