من قبل زایمان گرفتم
گلم باید خودتو جمع وجور کنی وگرن داغون میشی ب نی نی فکر کن خودتو سرگرم کن فیلم نگاه کن گهگاهی بیرون برو با کار خونه خودتو سرگرم کن
منم مخصوصا روزای اول هرروز غروب
اگه دو هفته از زایمانت میگذره-بیشتر بزازش پای تغیر هورمون زایمانی و روزها هفته های بعد خیلی بهتر میشی.من اوایل زایمان نمیدونستم کی هستم کجام اینقدر گیج شده بودم
منم همینم در کنار گریه حس میکنم مادر کاملی نیستم برای پسرم همش حس میکنم کم میزارم براش
ولی همه تلاشم میکنم که قشنگ بهش برسم بهش شیر بدم بازم این حس و دارم🥲
این چرندیات افسردگی بعد زایمان باور کنی حیرون میشی الان یه کم بخاطر بچه کوچیکه محدود شدی حالت خوب نیست به مرور زمان بهتر میشی
من نمیدونم افسردگیه یا چی فقط خرید میکنم فققققط خیلی شدید و افتضااااااح😂😂😂ولی اگه افسردگیه هم دوسش دارم😂🤣
خیلی دوره سختیه من تازه حوصله کسی نداشتم ولی بزور تحمل میکردم
سعی کن کارای بکنی ک حالتو خوب میکنه حتی اگر حوصله هم نداری خودش رو مجبور کن
اوه یاد خودم افتادم
واااای امان منم همینطور شدم اینقدر گریه وحشتناک ک نفسم بالا نمیومد اما خودم خیلی تلاش کردم از این حال بدم در بیام و کنترل کنم خیلی سخت گذشت بهم خداراشکر الان کمتر شدم
همه همینیم..
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.